KLIK JANGAN TAK KLIK

18 Apr 2010

KEKAYAAN ATAU PERJUANGAN????

    Ketika saya sedang menulis blog ini saya masih berada di hotel Seri Malaysia Ipoh kerana menghadiri kursus Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) di bawah anjuran HPA industries.

    Sampai sahaja di sini selepas mendaftar,program terus bermula.Di sini saya bertemu dengan dua jenis manusia.Pertama : Manusia yang menyertai HPA demi perjuangan iaitu ingin menghancurkan terus produk yahudi di bumi Malaysia khususnya dan di dunia amnya,mereka ini adalah golongan yang sentiasa berada dalam landasan yang betul.InsyaAllah.Golongan yang kedua adalah golongan yang menyertai HPA hanyalah untuk duit.Menyertai MLM syariah yang diperkenalkan oleh HPA,bertungkus lumus mengumpul nilai mata,hanyalah kerana wang,kekayaan.Golongan ini adalah golongan yang rugi,walaupun pada zahirnya kita tidak nampak,namun dari segi pembawaan diri mereka dalam kursus ini memberitahu segalanya.

   Sebenarnya program ini mendidik peserta untuk menjadi usahawan HPA yang mampu mendapat pendapatan lumayan,namun bukan itulah tujuan saya ke sini.YA!Kita perlu duit.Tapi duit bukanlah matlamat kita.

    Mengapa kita perlu makan di KFC?di McD?Pizza Hut?Sedangkan kita tahu syarikat-syarikat tersebut adalah di bawah penguasan yahudi laknatullah yang menggunakan sepenuhnya "sumbangan" orang-orang Islam yang menggunakan produk mereka untuk membantai kembali Islam.

    Setelah saya menghadiri kursus ini,saya sedar bahawa kita boleh.Kita boleh menghancurkan yahudi laknatullah.Apa perlu kita buat?Tinggalkan semua produk-produk yahudi yang selama ini menjadi barang domestik.Bertukarlah ke produk Islam yang dijamin berkualiti lagi halal.

INGAT!!!!....Ini adalah perjuangan....

Pengenalan syarikat oleh ust.Zahir


Latihan dalam kumpulan
 Sokong RADIX!!Boikot NESCAFE!!!
  Khusyuk betul mamat sorang ni..Anak sape la..

No comments:

Islamic Calendar

SAHABAT

BUKAN KERNA NAMA