KLIK JANGAN TAK KLIK

16 Feb 2010

~SELAMAT TINGGAL ZHARIF~

 
Muhammad Zharif
  Sewaktu kelahirannya,sayalah orang yang paling gembira,walaupun kegembiraan ini tidak diterjemahkan secara terang-terangan hanya disimpan di dalam hati.Walaupun kami(saya,kedua ibubapa,abang, adik dan kakak pertama) tidak pernah melihatnya secara berdepan kerana kakak saya berada di Sabah,tetapi kami merasa dia sangat dekat di hati kami kerana kakak selalu menghantar gambarnya kepada kami....

  Muhammad zharif,anak pertama kakak kedua saya yang juga cucu pertama keluarga kami telah dilahirkan pada 4 haribulan 1,2010 bersamaan 18 muharram 1431.Berita ini kami terima dengan hati yang begitu gembira tidak terkata.Zharif dilahirkan di Sabah,jauh dengan kami.Kami hanya dapat melihat wajah Zharif melalui gambar yang dihantar melalui MMS dan YM daripada kakak saya.d

   16 haribulan 2,2010 bersamaan 2 rabiulawal 1431,seisi rumah kami menjadi suram apabila kakak saya menelefon mengkhabarkan berita yang sangat membuatkan hati saya yang begitu tenang kacau bilau...MUHAMMAD ZHARIF sudah kembali ke rahmatullah...

 Tiada kata boleh diucapkan lagi.Tiada apa yang boleh dibuat lagi...Hanya kesedihan yang ada..Mungkin adanya himmah disebalik semua ini..
 Ya Allah tenangkan lah jiwa kami dalam menghadapi semua ini.....

 
Allahyarham Muhammad Zharif(anak saudara pertama saya) 

No comments:

Islamic Calendar

SAHABAT

BUKAN KERNA NAMA