KLIK JANGAN TAK KLIK

7 Sept 2009

BETUL ATAU KEBETULAN???


Pecayakah anda pada pantang larang atau alamat yang orang tua-tua khabarkan?
Saya dengan jujurnya mengatakan bahawa saya tidak pernah mempercayainya.
Sehingga pada 5 haribulan 9 bersamaan 15 ramadhan 1430 hijrah......
Sedang saya duduk merehatkan diri di garaj rumah saya sambil melihat pkerja sedang mengubahsuai rumah saya,datang jiran saya berumur 80 an yang senang dipanggil atuk...
sedang kami rancak berbual,tiba-tiba terdengar bunyi seekor burung gagak yang amat kuat.
atuk memberitahu saya jika gagak berbunyi begitu bermakna ada orang meninggal dunia.
Waktu itu saya hanya tersenyum dan hanya mengendahkannya.
Setelah itu,saya dan abang saya keluar membeli belah.Telefon berbunyi,ayah saya memberitahu bahawa seorang jiran kami telah kembali ke rahmatullah.
Saya teringat kata-kata atuk.

Adakah ini betul atau kebetulan???

No comments:

Islamic Calendar

SAHABAT

BUKAN KERNA NAMA